»V njem tibetanski duhovni vodja dalajlama ob svoji devetdesetletnici z gledalci deli brezčasne modrosti o doseganju notranjega miru in sreče ter ponudi praktične nasvete za spopadanje z izzivi 21. stoletja.«
»Ko sem bila otrok, nam je na cesti zgorel avto. Iz tega otroškega spomina na avtomobile, ki vozijo mimo, je nastala Odrešitev za začetnike. Sredi kaosa in strahu mimo zgorelega avta zapelje drug avto – bleščeč, nov, z družino, ki se zdi popolna in se ne ustavi, da bi pomagala. Kdo so ti ljudje, ki se odločijo, da ne bodo ustavili?«
»Da se zloži toliko neznank, kot jih potrebujemo za izvrstno pokrajinsko fotografijo, mora fotograf imeti veliko sreče, obenem pa neskončno veliko potrpežljivosti, predanosti, nadarjenosti, znanja in navsezadnje tudi časa ter energije, ki ju je pripravljen vložiti včasih v eno samo fotografijo. Vse te elemente vsebujejo Ivančičeve fotografije, ki niso samo statistični rezultat naštetih dejavnikov, pač pa se v njih začuti predvsem tista prava in čista ljubezen do fotografije in fotografiranja. Torej to, kar je za pokrajinsko fotografijo češnja na ogromni torti, narejeni iz dela in truda.«
»Človeške figure, ki jih podaja brez nadrobnosti, brez obličij, brez identitete, bi v sinestetičnem duhu zlahka označili za neme, saj se zdi, da so nemočno obstale v vakuumu – tudi dobesedno, ko umetnik slikovno podlago zapolni z zrakom.«
»V razstavljenih delih smo priča osamljenim posameznikom, ki hitijo drug mimo drugega, se ograjujejo v svoje lastne svetove in med seboj ne komunicirajo. Ob eksistencialnih bremenih pa v obliki ornamenta, ustvarjenega s pleskarskim valjčkom, v delih prepoznamo tudi elemente domačnosti in nostalgije.«
»Anderson je sicer nekakšen 'hišni auteur' Kinodvora; v 15 letih mestnega kina so si namreč gledalke in gledalci največkrat ogledali prav njegove filme, čisto na vrhu lestvice pa je Grand Budapest Hotel, ki so ga ob tej priložnosti uvrstili na program Filma pod zvezdami.«
»Ker je povišanje cene vozovnice 50-odstotno, kar niti ni tako malo, me zanima, ali se ti višji stroški navezujejo na covidni čas, ko vemo, da se vse skupaj draži, ali že prej tirna vzpenjača ni pokrivala vseh svojih stroškov? Se spominjam, da je bilo pred leti govor, da bi naredili še eno, vzporedno vzpenjačo, verjetno je ne bo.«
»da ima Uli Weber, čigar opus visi na teh stenah, svoje subjekte rad. Vidi se, da njegova strast in fasciniranost s pravim prikazom subjekta – naj gre za portrete slavnih ali svetova konjskih in avtomobilskih dirk – ne poznata meja.«